Saturday, March 01, 2008

Ny måndad, ny bloggning

Slarvar fortfarande med det så kallade bloggandet. Idag har jag i alla fall skjutsat Stina till Landvetter. Hon skall vara i Japan i 1,5 vecka och gå på nån konferens. Själv skall jag vara hemma och ta det lugnt. Har börjat med att att vila mig på soffan i ett par timmar och funderar på om jag skall gå och köpa mig kvällsmat snart eller om jag skall laga mig en enklare rätt.
Imorgon är det vasaloppet, så det blir tv fram till ettiden. Sedan kanske man skall orka sig ut på nått äventyr. Om vädret tillåter kanske man skulle springa ett par kilometer.

3 comments:

Anonymous said...

Vi är några som ska äta och "titta på melodifestivalen". Kom över. Hållplats Musikvägen linje 1,7,8.

Anna said...

Äntligen något mytt från Mr Marpe! Nu måste du skärpa dig och uppdatera lite oftare. Tänk till exempel på mig som är mammaledig och noggrant klickar mig runt på alla bloggar jag tycker om, varje dag när de små sover...

Här har det också varit Vasalopp och mat framför teven idag. Filip tyckte loppet var sådär, trodde de spelade hockey... Där har pappa missat något i uppfostran tror jag ;)

Hoppas ni mår bra!

Mr Marpe said...

Kul att det är nån som läser. Det är klart att det inte är så lätt att fatta skidåkning när man knappt har upplevt snö? Men vi får väl hoppas att det snöar lite nästa år, så kan ni ta med honom till Hallby och köra skiten ur er.