Monday, January 08, 2007

Tillbaka i stan

Efter att ha slarvat en hel del med bloggandet, ja med surfningen över huvud taget så är det nu dags att ändra på det.
Både jul och nyår har hunnits med. Det har alltså blivit ett nytt år och det har startat bra. Nyår firades hemma hos Rasmus med både oxfile och anklever, champagne och sauternes. Sedan åkte jag iväg på semester med min flickvän. Vi besökte Grythyttan och åt gottt och sedan hem till henne. Kom hem till Göteborg igår igen och idag drog jobbet igång. Fick reda på att det blir Detroit fr o m den 24 januari och 17 dagar efter det.
Kommer nog lite kort när jag fixat med det.

4 comments:

Anna said...

Iiiihhhh - flickvän alltså! Sablarns vad skoj Martin :) Tror nog det är fler trogna läsare än jag som nästan gått och blivit oroliga över den långa frånvaron...

Det var hursomhelst riktigt kul att höra - ska genast gå och skvallra ;)

Anonymous said...

marran, detroit i 17 dagar? kanske en chans o dra ihop turken o leka lite?

Mr Marpe said...

Det låter som en plan. Jag måste nog jobba lite nån helg kanske. Men nått skall vi väl kunna dra ihop

Anonymous said...

Flickvän, det låter spännande henn vill vi träffa!