Sunday, July 16, 2006

Fest i JKPG

Igår var det fest i Jönköping och alla var där. Vi började rutn 2 tiden med en juste lunch i familjen Olssons trädgård. Erik hade grillat lite lamkött och till det avnjöt vi en bakad potatis. Sedan tog vi det lugnt i ett par timmar; gick en promenad i Stadsparken och satt i trädgårdsmöblerna. När det väl var dags att börja med kalaset så bjöd Fredde på Artillery Punch och Tomas kom med sin vattenpipa. Det blev ganska sent och kvällen avslutades med att Olle Strandsäter skjutsade hem mig på sin militärcykel. Tack Olle! Lite bilder från kvällen finns här.

8 comments:

Anonymous said...

vet inte om du var nykter när du la ut bilderna....

Mr Marpe said...

Nu funkar det bättre!

Anna said...

Jag erkänner - har snott ett av dina kort. Hoppas det var ok =)

Har du återhämtat dig från kalaset ännu?

Anonymous said...

bra bilder marran! Hörde du att johan johan hade börjat stämpla rot...

Mr Marpe said...

Jag har återhämtat mig, softade med lite rosé och boule i lördags. Fan att jag missade det där med rotstämplingen. Vi kanske skall åka ned och ge honom ett handtag?

Anonymous said...

Kul att se lite bilder Marpe - jag gillar barnspyan. Philip verkade få i sig en hel del bira...

Anonymous said...

Tack till alla som reste in fran nar och fjarran, jakligt trevligt att traffa alla igen!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.