Sunday, July 09, 2006

Hemma igen

Nu är jag hemma igen efter att ha gått golfkurs. Det var bara tre dagar, så jag ahr även hunnit med att måla (rött och vitt) laga båten samt plugga på mina golfläxor. Givetvis så gjorde jag ju i princip allt fel, så nu är det bara gör om gör rätt som gäller. Det verkar dock som om det skall gå ganska smärtfritt att klara att få ett handikappkort. Det enda problemet är fadderrundorna. Måste man fråga en helt okänd person om man får följa med? Är det lätt att få följa med någon? Är alla golfare en stor familj, där vi hjälper de som är nya, eller är det så att vi ser ner på nybörjare eftersom det inte kan alla regler och inte är så bra på att slå?

4 comments:

Farsan_Baloo said...

jag känner en kille som faddrat förr... Han är dock kommunist!

Mr Marpe said...

haha. Och inte så bra på att köpa spelare ;-)

Anonymous said...

Marran, farsan gor saekert gaerna en fadderrunda med dig. Hoer av dig. -gummiankan

Mr Marpe said...

Härligt att det verkar finnas möjlighet att få gå en runda med någon.