Saturday, March 03, 2007

300 jubileum

Firar den 300:ade postningen genom att berätta att jag åkte ut till IKEA på förmiddagen för att fräscha till hemmet lite. Fler hade också tänkt köpa sig vårfina och därför vände jag redan på parkeringen. Hade tänkt mig en oxbringelunch i restaurangen, men det blev inget med den. Tankade istället på OK, eftersom jag tror jag har nån sorts rabatt där. Köpte och också ett inrikesmärke. Detta fäste jag på mitt brev till SJ, innehållandes ansökan om återbetalning enligt restidsgaranti. På väg hem passade jag på att titta inte på det nya NetonNet vid Stigs Center. Letade efter hörlurar utan hörlurar, dvs en sladd med hörlurskontakter i bägge ändor. Hittade dock ingen, men däremot en robomop, som verkar vara den bästa norska uppfinningen sedan osthyveln. Tyvärr var kassabiträdena lite för långsamma för min smak så det blev ingen affär.

No comments: