Monday, March 19, 2007

Jerk bait och programmering

På lördagen åkte jag till Jönköping. Vi åkte först till Holmgrens för att titta på den nya 207 CC och där fick vi även en titt på Sanna Nielsen.
Därefter åkte vi runt i en massa butiker och kollade på platt-tv, mamma ville ha en liten till sovrummet eller till ett annat rum. Det slutade med att vi köpte nya torkarblad till mammas bil på Biltema. Jag monterade dessa med viss möda och sedan var det dags för snabbtvätt av min bil.
Söndagen skulle tillbringas i Svanhult, där vi skulle inspektera skog, men det ställdes in pga vädret. Istället proggade jag pappas bil så att röststyrningen fungerade och besökte sportfiskemässan där jag köpte ett alldeles för dyrt spö. Sedan hem och kolla på Canal+ och Hv på pappas snålbredband. Det funkade utan problem och det var en väldigt privärd match. Som tur var lyckades de hålla tätt också

1 comment:

Anna said...

Oj vad du varit flitig i helgen! Men huanamej, vilket öde att stöta på Sanna Nielsen på Holmgrens. Kanske är hon en av de artister jag har svårast för. Kan dock inte sätta fingret på vad det är.

Erik såg i tidningen i lördags morse att hon skulle vara i stan. Vi skulle till Linköping över dan och jag pustade ut över att inte riskera stöta på henne :) Men vad möter oss på varenda gågata i Linköping om inte feta banderoller med en gigantisk bild på Sanna som basunerade ut att hon skulle uppträda där snart.

Hoppas allt är bra med dig!