Sunday, April 15, 2007

Söndagspromenad




Efter gårdagens fotbollsspelande så vaknade jag utvilad, men stel i hela kroppen. Det stramade i både ljumskar och lår. Efter en rejäl frukost med nybryggt, nymalet kaffe, så begav jag mig till Järntorget för att där inhandla en brödkniv av bättre kvalitet. Kanske också en ny dammsugare. Dock hade det inte levereats några knivar till butiken, men man kunde skriva upp sig på en lista. Jag orkade inte så i kö för att göra detta, så det blev ingen kniv. Därefter åkte jag hem och kollade på formel 1-loppet. det var det första jag ser i år och jag måste säga att den där Hamilton ger ett väldigt bra intryck.
Efter loppet, begav jag mig på Stinas inrådan ut i det fina vädret. Tydligen är det så att man i Sverige inte får vara inne om det är fint väder. Det visade sig att det fanns en fotbollsplan väldigt nära där jag bor, mindre än gårdagens och dessutom lämplig för stolpe, ribba, kryss.




1 comment:

Anonymous said...

Fanns det tillgång till mur för frisparksträning? Jag känner att Beckhamskruven skulle behöva finputsas.