Tuesday, June 05, 2007

Kärringrally

Eller nästan iallafall. Jag och Stina åkte till Stockholm igår och vi passade på att ta en liten avstickare till Gällstad. Väl där gick vi direkt in i en skoaffär och jag köpte ett par bruna skor och det gjorde Stina också, men hennes var gymnastikskor och mina var mer finskor.
Sedan kom vi fram till Lager 157. Innan vi gick in i affären så åt vi en rejäl lunch på Sibyllakiosken. Det var tur, för det fanns en hel del att titta på. Även fast Filippas avdelning var i minsta laget. Jag köpte en härlig vit sommaroutfit i bomull/linnemix (byxor och väst). Samt en rosa slips, ett skärp och ett par badbyxor. Badbyxorna var lite dyrare än jag trodde och dessutom hade de en intressant funktion, som kallas Frigo. Det innebär att hela paketet inklusive scrotum placeras i en liten påse. Detta skall se till att eksem och skavsår inte uppkommer och sedan ökas välbefinnandet genom att Frigon har samma funktion push up i en push up-behå.

1 comment:

Anonymous said...

Nastan skal nog att planera en sommer resa till svedalen for att fa se dig stolt flanera langst strand promenaden med de nya badbrallorna...

// Chrille