Sunday, November 05, 2006

Firande

Idag har jag varit hos brorsan i Majorna och firat han födelsedag. Iofs fyller han imorgon, men mamma och pappa hade kommit på besök så det passade bra. Magnus hämtade mig imorse och vi åkte och handlade inför söndagsmiddagen. Mamma och pappa dök då upp hemma hos mig och eftersom jag glömt mobilen kunde jag inte ringa dem. Efter ett tag ringde de Magnus och då löste sig allt. När vi kom hem till brorsan hade Jessica bakat bullar och även färdigställt en prinsesstårta. Av mig fick han en racingbiljett till Majornas gokarthall och av mamma och pappa vinterhjul. Magnus började att fippla med datorn och till slut, efter swithcinkoppling och omstarter, fick han allt att fungera. Vi tog en promenad och sedan var det dags för Elfsborg- Djurgården på storbild. Därefter söndagssteken och tårta. Ett bra firande. Synd bara att domaren inte dömde straff.

No comments: