Wednesday, November 22, 2006

Lista

Surfade runt på lite bloggar igår och det visade sig att trenden är att sno listor i själva verket en speciell lista, så nu har jag snott den här:
(x) snott den här listan
(x) varit full
( ) fått sparken
( ) bott utomlands
(x) varit i knytnävsslagsmål
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
( ) tatuerat mig
( ) försökt köra ifrån polisen
(x) hånglat med en främling
( ) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
(x) varit kär i en lärare vikarie
(x) skolkat
( ) piercat mig
( ) legat med en medarbetare
( ) haft one night stand
(x) avfyrat ett vapen
( ) sett någon dö
( ) flugit
( ) spytt i en bar (allt annat vore orimligt)
(x) ätit sushi
(x) åkt snowboard
(x) somnat i skolan eller på jobbet
(x) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
( ) varit med om en jordbävning
(x) rört en orm
( ) sovit under stjärnorna
(x) kört av vägen
(x) ifrågasatt mitt hjärta
( ) varit är besatt av post-it lappar
(x) varit vilse
(x) simmat i havet
(x) sjungit karaoke
(x) betalat för mat med bara mynt
(x) fyllt på olja i bilen
(x) gjort upp eld på en strand
(x) förstört en fest (antagligen anser någon detta)
(x) åkt rullskridskor
(x) varit förlovad
( ) hoppat från en bro
(x) stannat uppe hela natten
(x) någon gång inte duschat på en vecka
(x) legat på sjukhus
( ) brutit ett ben
(x) skrattat så mycket att jag gråtit
(x) fuskat på ett prov
( ) haft en Britney Spears-skiva
(x) dansat på ett bord
(x) kört för fort
(x) varit alldeles för snäll
( ) fjällvandrat
(x) badat naken
(x) haft sex på en badstrand
(x) blivit utslängd från krogen
( ) hoppat fallskärm

5 comments:

Mr Marpe said...

Jag glömde kryssa lite. Om man menar i ett flygplan, så har jag flugit.

Farsan_Baloo said...

vad i helsefyr är en lärare vikarie?

Mr Marpe said...

Var menar du? Det är väl lärare som tillfälligt hoppar in när ordinarie är sjuk.

Farsan_Baloo said...

Aha. En lärarvikarie. Då fattar jag!

Mr Marpe said...

:)