Monday, January 09, 2006

Långhelg

Så var man tillbaka på jobbet efter en riktigt lång helg, en långhelg. Under ledigheten så har jag äntligen fått upp ett par hyllor i mitt vardagsrum. Pappa hjälpte mig efter att jag mutat honom med en kalasmiddag. Nu kan jag ha alla flashiga böcker på display, detta inkluderar även Leni Riefenstahlboken.
Skidpaket har också investerats i och jag har varit ute två gånger i Skatåsterrängen. Båda gångerna åkte jag lite halvvilse, men lyckades hitta tillbaka utan större problem. Träffade på slalombacken under mitt första äventyr och blev ganska chockad, mindre backe får man leta efter. Backen som fanns hemmavid kändes betydligt större och den låg i ett villaområde och saknade lift. Dock var det inga fel på längdspåret. Det lutade rejält nedför och jag ramlade ett otal gånger.

No comments: