Friday, August 11, 2006

Fototavla


Idag kom Otto över för att hjälpa mig att montera ett av mina möbleprojekt. Han skulle komma kl 9.00 och jag skulle då ha en rejäl grötfrukost klar. Tyvärr så var det lite problem med Ottos klocka så han kom redan kl 8.00. Jag hade inte fått tag på snöre, så vi begav oss till Järnia i Olskroken för ett inköp. Latmaskarna öppnade inte förrän klockan 9.00, så vi fick ta en frukost på Ohldins. Ingen gröt, men väl en god ostmacka och varm choklad. På Järnia hade de exakt sånt snöre som jag ville ha och det var här som Otto började prata om espressomaskiner. Vi åkte tillbaka hem till mig och satte upp hyllan. Det blev ganska bra. Än så länge har jag bara ett fåtal foton, men jag tänkte framkalla ett par på Expert då jag fick gratis framkallning där när jag köpte kameran.

5 comments:

Farsan_Baloo said...

Du menar inte på allvar att Otto kom FÖR TIDIGT

Farsan_Baloo said...

Haha Marpe. Äntligen har du den googlereklam du förtjänar

Föresten. Är det bara när Otto är med dig och Jenny han kommer för tidigt?

Anonymous said...

Jag vill ha mer Pragskandaler!

Mr Marpe said...

Nu var det ju klockinställningen som räddade Otto

Anonymous said...

Jag var enligt min klocka där 09:08 så "egentligen" var jag lite sen. Ingen fara på taket farsan.