Sunday, August 20, 2006

Freeportbesök

Var på Freeport idag tillsammans med Magnus och Jessica. Köpte mig ett par byxor och ett par löparskor. Vet inte riktigt hur de funkar. Tyckte att man lutade lite mycket framåt i dem, men Magnus trodde att de eventuellt var en fördel när man skulle springa. Träffade Svinar-Mackan på Levisaffären. Jag visade honom Aqua Terrena-maskinen på Fabriksbutiken och förklarade att ju mer jag drack, desto rikare blir jag. Tyvärr var maskinen ur funktion, så Markus tipsade om att det kanske var dags att sälja aktierna.
Nu har jag ett par löparskor, men jag vet inte hur man springer. Är det asfalt som gäller eller tar man bilen upp till Härlanda Tjärn?

2 comments:

Farsan_Baloo said...

Men, jag minns inget besök på Freeport?

Anonymous said...

Kan ju bero på att du är mesmackan och inte svinarmackan?